Behandinger

KAN VI HJELPE DEG?

Hva kan behandles med Akupunktur/kopping eller Bowen?
Oversikt over vanlige lidelser der metodene kan ha effekt:

MUSKEL/SKJELETTLIDELSER

Eks. Smertetilstander i nakke, rygg, skulder, albue, hofte og kne. Senebetennelse, migrene, hodepine, rheumatiske plager.

LUFTVEISLIDELSER

Eks.Allergi, astma, forkjølelse, bihulebetennelse, bronkitt.

URINVEISLIDELSER

Eks. Blærekatarr, prostatitt, hyppig vannlating, sengevæting, impotens.

FORDØYELSESLIDELSER

Eks. Mage/tarm katarr, luftplager, sure, oppstøt, forstoppelse, diare.

GYNEKOLOGISKE LIDELSER

Eks. Menstruasjonsforstyrrelser (bl.a. uregelmessig mens, blødninger og smerte),premenstruelle plager, infertilitet hos menn og kvinner, plager i overgangsalder.

EMOSJONELLE LISELSER

Eks.Depresjon, angst, uro ,søvnproblemer.

DIVERSE LIDELSER

Eks. Tretthet, dårlig blodsirkulasjon, dårlig immunforsvar, helvetesild, trigeminalneuralgi, øresus, kolikk, eksem, etter hjerneslag.
Både akutte og kroniske lidelser behandles. Akupunktur viser seg meget effektiv på kroniske lidelser der vestlig medisin kun kan holde lidelsen i sjakk med medisiner, og dessuten andre plager hvor man ikke får en diagnose. Eksempel på slike plager kan være at man føler seg slapp, trett, irritabel, anspent, svimmel ,har urolig søvn eller hjertebank.

Dersom det er andre lidelser som ikke er nevnt over, så
så ta gjerne kontakt med oss for å høre om akupunktur eller bowen kan hjelpe AKKURAT DEG.

HUSK!

Kroppen helbreder seg selv. Vi hjelper til å "trykke" på de rette knappene slik at forholdene ligger til rette for at kroppen kan rette opp ubalanser og helbrede seg selv.